VÄLKOMMEN!
Den 25 januari 2012 tog jag ett beslut. Jag var trött på att vara missnöjd med mig själv och min kropp. Jag ville också känna mig snygg och slippa skämmas!
Jag började min viktresa med att lägga om min kost och hade helt plötsligt stenkoll på vad jag stoppade i mig. Jag lärde mig att prioritera mat istället för godsaker.

Mitt mål är att jag ska kunna visa upp en kropp till sommaren som jag är nöjd med!

Följ med mig på min resa och haka på du också!

Kontakta mig: [email protected]

Tonfisksallad

Mina måltider innehåller mycket grönsaker och proteiner och en liten skvätt med kolhydrater. Jag hoppas att det kommer ge resultat i slutändan! Gott är det i alla fall!
 
En portion (ca 340 kalorier):
25 gram (okokt) fullkornspasta
1 burk tonfisk i vatten
200 gram valfria grönsaker
 
Att lägga till:
Knäckebröd med kalkonskinka
 
Gör så här:
Koka pastan enligt beskrivningen på förpackningen. Skär grönsakerna och blanda ihop allting till en sallad och servera med knäckebrödet!


Kommentarer
Caroline Nilsson

Sv: Haha tack :)

DATUM: 2013-01-12 | TID: 14:28:51
Bloggadress: http://iamcarro.blogg.se/
Linda

Mums ser riktigt gott ut :)

DATUM: 2013-01-12 | TID: 19:01:18
Bloggadress: http://smokeyeye.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback