VÄLKOMMEN!
Den 25 januari 2012 tog jag ett beslut. Jag var trött på att vara missnöjd med mig själv och min kropp. Jag ville också känna mig snygg och slippa skämmas!
Jag började min viktresa med att lägga om min kost och hade helt plötsligt stenkoll på vad jag stoppade i mig. Jag lärde mig att prioritera mat istället för godsaker.

Mitt mål är att jag ska kunna visa upp en kropp till sommaren som jag är nöjd med!

Följ med mig på min resa och haka på du också!

Kontakta mig: [email protected]

Resultat!

Det skiljer tre veckor mellan dessa bilder. Trodde inte att förändringen skulle ske så snabbt. Jag är nöjd och stolt över mig själv!



Kommentarer
Julia

Oj bra gjort! :)

svar: Ellerhur :D

DATUM: 2013-01-26 | TID: 09:38:31
Bloggadress: http://juliaajuliaa.blogg.se
Mathilda

Wow! Du är så otroligt duktig!!!!

DATUM: 2013-01-30 | TID: 16:19:14
Bloggadress: http://othtjejen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback