VÄLKOMMEN!
Den 25 januari 2012 tog jag ett beslut. Jag var trött på att vara missnöjd med mig själv och min kropp. Jag ville också känna mig snygg och slippa skämmas!
Jag började min viktresa med att lägga om min kost och hade helt plötsligt stenkoll på vad jag stoppade i mig. Jag lärde mig att prioritera mat istället för godsaker.

Mitt mål är att jag ska kunna visa upp en kropp till sommaren som jag är nöjd med!

Följ med mig på min resa och haka på du också!

Kontakta mig: [email protected]

Dog just litegrann...

Jag jobbar i en matvarubutik och hamnar ofta i situationer med frestelser. Den här veckan har vi fått mycket smakprover på nya produkter som ska tillkomma i vårt sortiment. Igår fanns det flera olika sorter med nya chipspåsar. Det fanns även en STOR skål med Juleskum som personalen fick smaska på. Men eftersom att detta är ett BIG NO för min kropp just nu så smakade jag inte ens en liten tugga av någonting!
 
Men idag hade det kommit upp två nya smakprover. Paulúns ska komma ut med något som heter Granola i tre olika smaker! Jag smakade på Kakao & Hallon och Hasselnötter & Dadlar. Jag äter deras müsli till frukost varje morgon och tycker att den är hur god som helst. Och nu när jag smakade deras Granola så blev jag hur glad som helst, för de smakade ännu godare än müslin!
Kan varorna komma till butiken nu?!


Kommentarer
Elin

vet du om dem har någon naturell? jag gillar inte massa frukt och russin och sånt i mina blandning :/

Svar: Tyvärr så har de ingen naturell :( http://www.pauluns.se/produkter/alla/ Där kan du se alla deras produkter!
emeliesplace.blogg.se

DATUM: 2013-01-17 | TID: 22:45:14
Bloggadress: http://www.fluffmonster.blogg.se
Elin

Tack iallafall för tipset! =) Får köra på med annan sort då =)

DATUM: 2013-01-20 | TID: 20:23:11
Bloggadress: http://www.fluffmonster.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback