VÄLKOMMEN!
Den 25 januari 2012 tog jag ett beslut. Jag var trött på att vara missnöjd med mig själv och min kropp. Jag ville också känna mig snygg och slippa skämmas!
Jag började min viktresa med att lägga om min kost och hade helt plötsligt stenkoll på vad jag stoppade i mig. Jag lärde mig att prioritera mat istället för godsaker.

Mitt mål är att jag ska kunna visa upp en kropp till sommaren som jag är nöjd med!

Följ med mig på min resa och haka på du också!

Kontakta mig: [email protected]

Pastasallad med kalkonskinka

 
En portion (ca 360 kalorier):
25 gram (okokt) fullkornspasta
100 gram valfria grönsaker
80 gram rökt kalkonskinka
100 gram avokado
 
Gör så här:
Koka pastan enligt beskrivningen på förpackningen. Skär grönsaker, avokadon och skinkan och blanda ihop till en sallad. Häll sedan i den kokta pasta och servera!


Kommentarer
Anonym

Hej! :) din blogg inspirerar! Undrar om du inte kan skriva exakt vad du tränar och exakt var du äter under en hel dag! Ex. Frukost åt jag... Sen gick jag en liten promenad efter det åt jag blabla till lunch. Jobb till 16 efter det löpning 20 min och styrketräning. Sen åt jag .... till middag! Du fattar :) ett önskemål! Kram

DATUM: 2013-01-15 | TID: 11:48:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback