VÄLKOMMEN!
Den 25 januari 2012 tog jag ett beslut. Jag var trött på att vara missnöjd med mig själv och min kropp. Jag ville också känna mig snygg och slippa skämmas!
Jag började min viktresa med att lägga om min kost och hade helt plötsligt stenkoll på vad jag stoppade i mig. Jag lärde mig att prioritera mat istället för godsaker.

Mitt mål är att jag ska kunna visa upp en kropp till sommaren som jag är nöjd med!

Följ med mig på min resa och haka på du också!

Kontakta mig: [email protected]

At the gym

Har du varit på gymmet och sett någon hålla på med sin mobil samtidigt som denna utför någon form av träningsaktivitet? Jag ser det varje gång jag går till gymmet! Jag vet att det inte är min ensak, men är man inte på gymmet för att fokusera på träningen? Jag vet att jag är det.
 
De sextio minuter som jag är där vill jag inte bli störd. Det är MIN timme. Jag får tänka, jag får träna och jag får känna mig så där härligt duktig. Om jag skulle titta på telefonen varje gång det hände något på den så skulle jag bara bli ofokuserad och inte få ut det bästa av min workout.
 
Därför tycker jag att det är synd att det finns de som går till gymmet och inte tar till vara på den tiden. Varför inte fokusera 100 % på träningen istället för att sms:a eller kolla FaceBook? Jag är helt säker på att det finns kvar efter träningspasset.
 
Så mitt tips är att strunta i mobilen och börja träna ordentligt! Det kan till och med vara skönt att få en timmes paus från telefonen. Who knows?


Kommentarer
fanny

Jag håller med dig!!

DATUM: 2013-01-16 | TID: 15:10:44
Bloggadress: http://blanchettleaf.blogspot.se
Ninni

Jag har också sett det många gånger och blir alltid lika störd... Speciellt när de pratar i telefonen trots att det inte är tillåtet då det stör andra. :S

DATUM: 2013-01-16 | TID: 20:38:42
Bloggadress: http://ninjapuff.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback