VÄLKOMMEN!
Den 25 januari 2012 tog jag ett beslut. Jag var trött på att vara missnöjd med mig själv och min kropp. Jag ville också känna mig snygg och slippa skämmas!
Jag började min viktresa med att lägga om min kost och hade helt plötsligt stenkoll på vad jag stoppade i mig. Jag lärde mig att prioritera mat istället för godsaker.

Mitt mål är att jag ska kunna visa upp en kropp till sommaren som jag är nöjd med!

Följ med mig på min resa och haka på du också!

Kontakta mig: [email protected]

Slutet av veckans utmaning

Ni var några stycken om antog utmaningen som jag la ut tidigare i veckan. Hur har det gått för er? Var det svårt eller lätt? Jag vill så gärna veta!


Kommentarer
Caroline Nilsson

Sv: Den var jättebra, så tycker absolut du ska se den :)

DATUM: 2013-01-27 | TID: 21:04:17
Bloggadress: http://iamcarro.blogg.se/
Emme

Jag testade på det lite då och då i veckan, och plankan gick jättebra, och den i mitten på bilden ovan förstod jag typ inte.. Haha. Och sen sidoplankan var jättesvår att göra enligt mig :/ Men jag ska ge mig på det igen och se om jag kan förbättra mig :)

SV: Ja det är så otrooligt kul!:D

DATUM: 2013-01-28 | TID: 07:38:22
Bloggadress: http://felixiz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback