VÄLKOMMEN!
Den 25 januari 2012 tog jag ett beslut. Jag var trött på att vara missnöjd med mig själv och min kropp. Jag ville också känna mig snygg och slippa skämmas!
Jag började min viktresa med att lägga om min kost och hade helt plötsligt stenkoll på vad jag stoppade i mig. Jag lärde mig att prioritera mat istället för godsaker.

Mitt mål är att jag ska kunna visa upp en kropp till sommaren som jag är nöjd med!

Följ med mig på min resa och haka på du också!

Kontakta mig: [email protected]

En sanning

Detta är inte så svårt att räkna ut. Om du väljer att äta hamburgare, pizza, godis, läsk och annan fet mat varje dag så kommer du förmodligen gå upp ett par kilo. Om man istället äter grönsaker, frukt, kött och andra typer av bra mat så kommer vågen förhoppningsvis till slut visa en siffra som du känner dig bekväm med.
Den enda som bestämmer hur du ska leva är du själv!


Kommentarer
Ninni

Det beror dock på mängden! Kan förstå om man äter en pizza varje dag, men annars har jag själv ätit och/eller druckit något "onyttigt" nästan varje dag utan att lägga på mig ett enda kilo. Därför är min åsikt att det är lite av en myt, men visst beror det på en massa olika faktorer och vikten man vill ha. Vill bara poängtera att det är möjligt att låta sig själv äta sådant som media målar upp som förbjudet och ändå vara hälsosam. Jag har trots allt även lyckats bygga upp mer muskler och den här tiden. :)

DATUM: 2013-01-26 | TID: 00:15:23
Bloggadress: http://ninjapuff.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback