VÄLKOMMEN!
Den 25 januari 2012 tog jag ett beslut. Jag var trött på att vara missnöjd med mig själv och min kropp. Jag ville också känna mig snygg och slippa skämmas!
Jag började min viktresa med att lägga om min kost och hade helt plötsligt stenkoll på vad jag stoppade i mig. Jag lärde mig att prioritera mat istället för godsaker.

Mitt mål är att jag ska kunna visa upp en kropp till sommaren som jag är nöjd med!

Följ med mig på min resa och haka på du också!

Kontakta mig: [email protected]

En vanlig dag!

Jag fick en förfrågan om jag kunde skriva hur en vanlig dag ser ut för mig med kost och träning. Jag tyckte att det lät som en rolig idé, så här kommer en sammanfattning av hur en dag kan se ut för mig!
 
Klockan 07:00
Jag kliver upp och äter frukost som består av Arlas milda lättyoghurt 0,5%, lite russin och Paulúns supermüsli.
 
Klockan 10:00
Det är en timme kvar tills det är dags för dagens träningspass. Jag äter ett mellanmål bestående av Kvarg 0,1% och en banan.
 
Klockan 11:00
Jag kommer till gymmet och börjar mitt pass med tio minuters konditionsträning på löpbandet. Jag börjar på nivå 10 och höjer allt eftersom tiden går. När jag är inne på den sista minuten springer jag på nivå 12.
Efter det kör jag tre stycken styrkeövningar och repeterar varje övning femton gånger x 2.
Sedan cyklar jag i tio minuter och använder mig av programmet "kaloriförbränning". Jag kör på nivå 15.
Efter cyklingen kör jag sex stycken styrkeövningar och repeterar varje övning femton gånger x 2.
 
Klockan 12:00
Träningspasset är slut och jag tar mig en behövlig dusch. När jag har kommit därifrån äter jag lunch som består av råris, lax och grönsaker.
 
Klockan 15:00
Jag äter mitt andra mellanmål för dagen som består av Kvarg 0,1%, hallon och en passionsfrukt.
 
Klockan 17:00
Det är dags att förbereda middagen som består av fullkorspasta, kycklingfilé och grönsaker.
 
Klockan 19:00
Jag intar mitt allra sista mellanmål för dagen och det består av Kvarg 0,1% och ett äpple.
 
Klockan 23:00
Jag ligger i sängen och det är dags att sova!


Kommentarer
Julia

Åh vad gott med jordgubbar! :)

svar: jaa det var kul :)

DATUM: 2013-01-19 | TID: 10:09:43
Bloggadress: http://juliaajuliaa.blogg.se
♫♪ sandra T

hej emelie, intervjun med dig ligger uppe på min blogg nu, hoppas du gillar't :D tusen tack för att du ställde upp!

DATUM: 2013-01-19 | TID: 13:04:59
Bloggadress: http://www.sandramusic.blogg.se
Elin

oj, mycket kvarg för din del =) Men jag gillart. Äter det ofta som mellanmål.

DATUM: 2013-01-19 | TID: 20:18:22
Bloggadress: http://www.fluffmonster.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback