VÄLKOMMEN!
Den 25 januari 2012 tog jag ett beslut. Jag var trött på att vara missnöjd med mig själv och min kropp. Jag ville också känna mig snygg och slippa skämmas!
Jag började min viktresa med att lägga om min kost och hade helt plötsligt stenkoll på vad jag stoppade i mig. Jag lärde mig att prioritera mat istället för godsaker.

Mitt mål är att jag ska kunna visa upp en kropp till sommaren som jag är nöjd med!

Följ med mig på min resa och haka på du också!

Kontakta mig: [email protected]

Mumsiga mellanmål

För att hålla magen belåten mellan de stora måltiderna försöker jag äta flera mellanmål. Vad det är varierar från dag till dag, men huvudbasen är protein i form av kvarg/kesella, keso eller ägg. Och sedan lägger jag till någon frukt eller bär. Jättegott och mättande!
 
Mellanmål:
Minikeso med äpple och kanel
Minikeso med banan och kanel
Minikeso med tonfisk
Minikeso med avokado och röd lök
 
Kvarg med äpple
Kvarg med hallon
Kvarg med blåbär
Kvarg med russin
Kvarg med vindruvor
Kvarg med clementin/apelsinklyftor
 
Äggomelett med champinjoner
Äggröra med paprika och kalkonskinka
 
 
 
Listan kan göras hur lång som helst! Vara fantasin sätter gränserna!
Vad brukar du äta till mellanmål?


Kommentarer
Elin

-Kvarg + fun light stevia
-äpplen och kaffe
-avokado + keso naturell light +BBQ&Grill Mesquite krydda
-proteindrinkar, hälften mjölk hälften vatten i.

DATUM: 2013-01-14 | TID: 11:18:48
Bloggadress: http://Www.fluffmonster.blogg.se
fanny

Gott!! Hm, det blir ofta skorpor:3

DATUM: 2013-01-14 | TID: 14:09:04
Bloggadress: http://blanchettleaf.blogspot.se
Petra

Jag ska nog börja med keso och tonfisk till mellanmål. Eller asvokado och keso. Jag äter oftast bara en banan och kaffe :/

DATUM: 2013-01-14 | TID: 20:14:56
Bloggadress: http://Enbartpetra.blogg.se
Ellen Talus

Hej på dig!
Ledsen för segt svar men har varit utomlands i Teneriffa, så du får gärna kika in o läsa (:

Undrar också, har DU något speciellt rese minne eller ett ballt ställe du vill dela med dig av? (:
Kram! /Ellen T

DATUM: 2013-01-14 | TID: 22:52:46
Bloggadress: http://ellentalus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback