VÄLKOMMEN!
Den 25 januari 2012 tog jag ett beslut. Jag var trött på att vara missnöjd med mig själv och min kropp. Jag ville också känna mig snygg och slippa skämmas!
Jag började min viktresa med att lägga om min kost och hade helt plötsligt stenkoll på vad jag stoppade i mig. Jag lärde mig att prioritera mat istället för godsaker.

Mitt mål är att jag ska kunna visa upp en kropp till sommaren som jag är nöjd med!

Följ med mig på min resa och haka på du också!

Kontakta mig: [email protected]

Mangoyoghurt

Då har jag gjort en till egen yoghurt, men denna gång har jag smaksatt den med mango. Det smakade hur gott som helst! Jag toppade med Paulun's müsli och passionsfrukt. Mums!
 
En portion (ca 320 kalorier):
300 gram Naturell lättyoghurt
70 gram Fryst mango
35 gram Müsli
1 st Passionsfrukt


Kommentarer
Linn

Åå vad kul att du har en "vanlig" blogg också !:) Och vilken inspirerande blogg sen ! you go girl !

DATUM: 2013-01-08 | TID: 08:57:54
Bloggadress: http://bellezzaa.blogg.se/
Johanna Mem

Det är så himla inspirerande med dina maträtter, snyggemelie :) Har du något lunchtips? Något som går att värma i micron och enkelt tas med till skolan. En sallad blir lätt så blaskig och tråkig om den får ligga i skolväskan några timmar.

DATUM: 2013-01-08 | TID: 20:14:49
Bloggadress: http://johannamem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback