VÄLKOMMEN!
Den 25 januari 2012 tog jag ett beslut. Jag var trött på att vara missnöjd med mig själv och min kropp. Jag ville också känna mig snygg och slippa skämmas!
Jag började min viktresa med att lägga om min kost och hade helt plötsligt stenkoll på vad jag stoppade i mig. Jag lärde mig att prioritera mat istället för godsaker.

Mitt mål är att jag ska kunna visa upp en kropp till sommaren som jag är nöjd med!

Följ med mig på min resa och haka på du också!

Kontakta mig: [email protected]

Keep going

Har du någon gång känt att din diet eller träning inte ger något? Att du inte känner att kroppen förändras?
Jag har gjort det, ett antal gånger. Visst hade det varit enkelt om man kunde bli smal över en natt? Man går och lägger sig och sen när man vaknar så har man en helt ny kropp! Men det fungerar ju inte riktigt så. Man måste kämpa, riktigt ordentligt.
Så stressa inte. Låt det ta tid. Jag vet hur det känns att vara otålig över att se de kommande resultaten. Men de kommer. Jag lovar!


Kommentarer
ella

Hej!
Blir bysten mindre då man går ner i vikt?
Blev det så för dig? Är själv orolig för att min byst ska krympa nämligen om jag börjar gå ner i vikt...

Svar: Hej!Det är olika från person till person. För vissa så försvinner mycket av bysten i och med en viktminskning, och för andra så händer ingenting.
För mig så har bysten krympit litegrann. Men inte så mycket, och jag tror inte att de kommer bli mycket mindre heller.

Mitt råd är att inte oroa dig. Huvudsaken är att du ska må bra!

Lycka till! :)
emeliesplace.blogg.se

DATUM: 2013-01-11 | TID: 11:53:26
Michelle

SV: ja verkligen :D

DATUM: 2013-01-11 | TID: 16:56:12
Bloggadress: http://michellesphoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback