VÄLKOMMEN!
Den 25 januari 2012 tog jag ett beslut. Jag var trött på att vara missnöjd med mig själv och min kropp. Jag ville också känna mig snygg och slippa skämmas!
Jag började min viktresa med att lägga om min kost och hade helt plötsligt stenkoll på vad jag stoppade i mig. Jag lärde mig att prioritera mat istället för godsaker.

Mitt mål är att jag ska kunna visa upp en kropp till sommaren som jag är nöjd med!

Följ med mig på min resa och haka på du också!

Kontakta mig: [email protected]

Jag vill inte tillbaka

Oktober 2011
 
För snart ett år sedan började jag min resa att gå ner i vikt. Jag hade inte vägt mig på evigheter och bävade för vad vågen skulle visa när jag väl ställde mig på den. Jag visste att jag hade lagt på mig ganska många extrakilon, och blev därför inte så chockad när vågen visade på alldeles för mycket övervikt.
När jag såg dessa siffror så var det inte svårt att bestämma sig. Jag ville bli av med övervikten. Jag ville må bättre, både inuti och känna mig nöjd med hur jag såg ut.
 
Idag är jag starkare, jag mår bättre och jag ser hur kroppen förändras. Men än så tampas jag med mina tankar och min självkänsla. Men med tiden så hoppas jag att även det förändras.
 
En sak är i alla fall säker: Jag tänker aldrig mer väga så mycket som jag gjorde för ett år sedan!


Kommentarer
Caroline Nilsson

Usch, jag vågar inte heller ställa mig på vågen... Men har också bestämt mig för att försöka bli av med en del av kilona detta år!

DATUM: 2013-01-04 | TID: 11:23:35
Bloggadress: http://iamcarro.blogg.se/
Elin

GRYMT BRA JOBBAT!!! :D

DATUM: 2013-01-04 | TID: 22:39:51
Bloggadress: http://dailystrenght.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback