VÄLKOMMEN!
Den 25 januari 2012 tog jag ett beslut. Jag var trött på att vara missnöjd med mig själv och min kropp. Jag ville också känna mig snygg och slippa skämmas!
Jag började min viktresa med att lägga om min kost och hade helt plötsligt stenkoll på vad jag stoppade i mig. Jag lärde mig att prioritera mat istället för godsaker.

Mitt mål är att jag ska kunna visa upp en kropp till sommaren som jag är nöjd med!

Följ med mig på min resa och haka på du också!

Kontakta mig: [email protected]

Hallon och blåbärs yoghurt

Ibland tycker jag att det är lite tråkigt att äta den naturella yoghurten eller filen. Jag tycker om när det smakar något mer. Jag vill gärna inte köpa yoghurt eller fil som redan är smaksatt. Istället blandar jag ihop min egna fil!
 
Frukost för en person (ca 300 kalorier):
150 gram hallon
50 gram blåbär
200 gram naturell yoghurt
30 gram osötad müsli
 
Gör så här:
Om bären är frysta så tina dem lite lätt i mikron. Häll bären i en mixer eller mosa dessa med en gaffel. Häll i yoghurten och blanda.
Servera med müsli!


Kommentarer
Josefin

sv. Visst såg det gott ut? Och man kan ju byta ut brödet till ett nyttigare alternativ :)

DATUM: 2013-01-03 | TID: 13:47:32
Bloggadress: http://ofeliajosefin.blogg.se
Ella

sv: tack :)

DATUM: 2013-01-03 | TID: 14:44:25
Bloggadress: http://duojagg.blogg.se
LindaViola - mamma till två!

sv; nej, jag hatar att klippa mig xD

DATUM: 2013-01-03 | TID: 16:14:12
Bloggadress: http://lindaviola.blogg.se/
Sofie

Hej!
Har du nått bra tips vad man kan äta till mellanmål istället för kesella?
Och speciellt kvällsmålet!! :)

Svar: Istället för kesella så kan man äta keso, naturell youghurt, tonfisk (på burk i vatten) + en valfri frukt :) En produkt med mycket proteiner rekommenderas!
På kvällen brukar jag mixa ihop frysta bär och frukter med kesella eller yoghurt. Äts på en gång, eller förbered den tidigare under dagen och ha den stående i frysen tills den ska ätas! :)
emeliesplace.blogg.se

DATUM: 2013-01-03 | TID: 19:28:36
Ellen Talus

-Tack snälla och desamma återigen, hmm ja den är bra! :D
Fina bilder i bloggen!
Har ställt en liten fråga på min blogg som skulle uppskattas om du ville vara snäll och svara :D
Nämligen om vad DU tycker om Apple's produkter?
ska absolut följa din resa! kram

DATUM: 2013-01-03 | TID: 23:37:55
Bloggadress: http://ellentalus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback