VÄLKOMMEN!
Den 25 januari 2012 tog jag ett beslut. Jag var trött på att vara missnöjd med mig själv och min kropp. Jag ville också känna mig snygg och slippa skämmas!
Jag började min viktresa med att lägga om min kost och hade helt plötsligt stenkoll på vad jag stoppade i mig. Jag lärde mig att prioritera mat istället för godsaker.

Mitt mål är att jag ska kunna visa upp en kropp till sommaren som jag är nöjd med!

Följ med mig på min resa och haka på du också!

Kontakta mig: [email protected]

Frukost

Jag tycker att frukosten är den viktigaste måltiden på dagen. Äter man frukost så får magen och matsmältningenen en bra start! Men då ska man äta en frukost som du kommer hålla dig mätt på och som är bra för dig. Mjukt bröd undviker jag, eftersom det innehåller mycket kolhydrater och kalorier. Istället äter knäckebröd. Men det allra godaste är naturell youghurt och müsli!
 
Ett frukosttips (ca 300 kalorier):
3 dl lättyoughurt 0,5 %
45 gram Paulúns müsli
 


Kommentarer
Åsa

Kul! Jag börjar idag också, verkar som vi startat den på exakt samma sätt ;) Med Pauluns musli!
Lycka till tjejen!

Svar: Åhh spännande! Tyvärr så har jag ont i halsen (tror en förkylning är på gång), så det blir ingen träning för mig idag :( Jag håller tummarna att det försvinner snart!Lycka till Åsa! :)
emeliesplace.blogg.se

DATUM: 2013-01-01 | TID: 11:10:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback