VÄLKOMMEN!
Den 25 januari 2012 tog jag ett beslut. Jag var trött på att vara missnöjd med mig själv och min kropp. Jag ville också känna mig snygg och slippa skämmas!
Jag började min viktresa med att lägga om min kost och hade helt plötsligt stenkoll på vad jag stoppade i mig. Jag lärde mig att prioritera mat istället för godsaker.

Mitt mål är att jag ska kunna visa upp en kropp till sommaren som jag är nöjd med!

Följ med mig på min resa och haka på du också!

Kontakta mig: [email protected]

Det första steget

"På måndag ska jag börja". "Imorgon ska jag ta tag i det".
 
Hur många av er har inte sagt så om er livsstil och kost? Och hur många av er har sagt så och sen när den dagen kommer så säger ni samma sak igen? "Jag tar det nästa vecka istället".
Därför är det viktigt att du verkligen bestämmer dig. Ordentligt. Att du är villig att satsa 100 % för att nå ditt mål. Vill du se resultat så måste du våga kämpa!
Så sluta säg "imorgon", och bestäm dig idag!


Kommentarer
Tyra

Sv; Ja, den är bra, dock är källan weheartit! ;)
Kram

DATUM: 2013-01-02 | TID: 12:16:04
Bloggadress: http://tyyra.blogg.se
Elin

"På måndag börjar mitt nya liv"- ja de är verkligen en standard fras! Tyvärr! Det är lättare att hålla om man INTE börjar på en måndag ;)
Ska du köra fitness fighten eller kick-starten?:D

DATUM: 2013-01-02 | TID: 13:50:07
Bloggadress: http://dailystrenght.blogg.se
Elin

Oj vad många ggr man hört den repliken

DATUM: 2013-01-03 | TID: 18:57:08
Bloggadress: http://www.fluffmonster.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback