VÄLKOMMEN!
Den 25 januari 2012 tog jag ett beslut. Jag var trött på att vara missnöjd med mig själv och min kropp. Jag ville också känna mig snygg och slippa skämmas!
Jag började min viktresa med att lägga om min kost och hade helt plötsligt stenkoll på vad jag stoppade i mig. Jag lärde mig att prioritera mat istället för godsaker.

Mitt mål är att jag ska kunna visa upp en kropp till sommaren som jag är nöjd med!

Följ med mig på min resa och haka på du också!

Kontakta mig: [email protected]

Bästa motivationen

Under 2012 har jag fått massvis med mail, meddelanden och verbala peppande ord till mig. Här ovan ser ni två exempel. Jag blir så otroligt glad när jag får läsa och höra hur jag ses som en inspiration för andra. Jag kunde aldrig i min vildaste fantasi tro att jag, soffpotatisen nr 1, skulle sitta här idag och vara en inspiration till någon som också vill gå ner i vikt eller börja träna.
Jag ska vara ärlig: jag har väldigt svårt att ta in alla fina ord jag får höra. Det liksom bara rinner av mig. Därför ska jag ett av mina mål detta år vara att förbättra min självkänsla!
 
Så tack alla ni där ute som ger mig styrkan att fortsätta!


Kommentarer
Emelie jansson

Du är grym!!!!!! Och din motivation och styrka ger mig motivation! Tack för att du startat denna blogg!!!!

Svar: Tack så jättemycket Emelie! Och tack själv för att du LÄSER min blogg :) Jag hoppas att jag ger dig den motivationen som du behöver :)
emeliesplace.blogg.se

DATUM: 2013-01-05 | TID: 21:03:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback