VÄLKOMMEN!
Den 25 januari 2012 tog jag ett beslut. Jag var trött på att vara missnöjd med mig själv och min kropp. Jag ville också känna mig snygg och slippa skämmas!
Jag började min viktresa med att lägga om min kost och hade helt plötsligt stenkoll på vad jag stoppade i mig. Jag lärde mig att prioritera mat istället för godsaker.

Mitt mål är att jag ska kunna visa upp en kropp till sommaren som jag är nöjd med!

Följ med mig på min resa och haka på du också!

Kontakta mig: [email protected]

Nothing can stop me

Snart ringer vi in det nya året och jag så taggad. 2013 ska bli mitt år. Jag ska fokusera på min kropp. Och då menar jag inte bara kostomläggning och träning, utan jag måste bli bättre på att acceptera och tycka om mig själv. Det kommande året ska jag kämpa. Jag ska slita. Jag ska inte ge upp.
Och det finns inget som kan stoppa mig!


Kommentarer
Petra

Åh va bra! Nu ska jag följa dig :) ja ska också försöka. Så ska läsa din blogg vare dag så ja blir peppad :)

Svar: Det låter bra Petra! Har du frågor är det bara att ställa dom, så ska jag svara så gott jag kan! :)
emeliesplace.blogg.se

DATUM: 2013-01-01 | TID: 10:39:54
Bloggadress: http://Enbartpetra.blogg.se
Elin

Du kommer klara det! Jag ka följa din resa och heja på dig!

DATUM: 2013-01-01 | TID: 19:12:36
Bloggadress: http://www.fluffmonster.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback